13.03.2022
Dr Maciej Tołwiński udzielił wywiadu w stacji Polsat News na temat aktualnej sytuacji na ukrainie. Można go obejrzeć w linku: https://www.facebook.com/1628318891/videos/pcb.10224349627081462/257221656618415
Terminarz zajęć na studiach niestacjonarnych - semestr zimowy
Terminarz zajęć na studiach niestacjonarnych - semestr letni
DECYZJA NR 1/2021 z dnia 4 stycznia 2021 roku w sprawie powołania nowych członków Rady Dyscypliny Nauk
o Bezpieczeństwie
DECYZJA NR 2/2021 z dnia 7 stycznia 2021 roku w sprawie powołania zespołów ds. monitorowania procesu ewaluacji działalności naukowej
DECYZJA NR 3/2021 z dnia 12 stycznia 2021 roku w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 4/2021 z dnia 27 stycznia 2021 roku w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 5/2021 z dnia 27 stycznia 2021 roku w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 6/2021 z dnia 27 stycznia 2021 roku w sprawie powołania zespołu ds. opracowania programu nowego kierunku studiów w zakresie bezpieczeństwa informacji
DECYZJA NR 7/2021 z dnia 23 lutego 2021 roku w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 8/2021 z dnia 23 marca 2021 roku w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 9/2021 z dnia 14 kwietnia 2021 roku w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 10/2021 z dnia 5 maja 2021 roku w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 11/2021 z dnia 19 maja 2021r. w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 12/2021 z dnia 20 maja 2021r. w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 13/2021 z dnia 25 maja 2021r. w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 14/2021 z dnia 7 czerwca 2021r. w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 15/2021 z dnia 7 czerwca 2021r. w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 17/2021 z dnia 3 listopada 2021 roku w sprawie powołania zespołu ds. przygotowania programu studiów kierunku bezpieczeństwo informacyjne I stopnia w języku angielskim
DECYZJA NR 18/2021 z dnia 4 listopada 2021 roku w sprawie zmiany w składzie Rady Dyscypliny Nauk o Bezpieczeństwie
DECYZJA NR 19/2021 z dnia 18 listopada 2021 roku w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 1/2022 z dnia 10 lutego 2022 roku w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 2/2022 z dnia 10 lutego 2022 roku w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 6/2022 z dnia 12 kwietnia 2022 roku w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYJZA NR 8/2022 z dnia 30 czerwca 2022 roku w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA 12/2022 z dnia 26 października 2022 roku w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 1/2023 z dnia 16 stycznia 2023 roku w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 3/2023 z dnia 22 marca 2023 roku w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 4/2023 z dnia 22 marca 2023 roku w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 1/2024 z dnia 2 stycznia 2024 roku w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 2/2024 z dnia 4 czerwca 2024 roku w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 3/2024 z dnia 20 sierpnia 2024 roku w sprawie powołania komisji doraźnej
DECYZJA NR 5/2024 z dnia 2 października 2024 roku w sprawie powołania Zespołu ds. programów studiów
Uniwersytet w Siedlcach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony inob.uws.edu.pl.
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Paweł Szmitkowski — mejlowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie +48256431866.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do pełnomocnika Rektora – koordynatora ds. dostępności jako osoby nadzorującej na adres::
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Uniwersytet w Siedlcach udostępnia następujące aplikacje mobilne:
Dostępni są tłumacze polskiego języka migowego (PJM):